Kızlar 12 gün önce doğum yaptım 37. haftaya kadar bende özele gittim çünkü orda sıra almak mümkün değil 37den sonra öğleden sonrada olsa sıra bulabilirsiniz tavsiyem pazartesi günü gitmeyin aşırı kalabalık oluyo ben hiç öğleden sonraya kalmadım, doğumhaneye gelicek olursak ebeler çok iyi benim ricamla başımdan hiç ayrılmadılar duşa girdim yürürken destek oldular sürekli ne yapmam gerektiğini anlattılar söylenenlere kulak asmayın bence gayet özel hastane gibiydi 👍🏻