Neshe08 Omerhatice al benden de o kadar ateşli oldum bende sabaha cam açık yatıyorum kı cok üşürgendım bende eskı halimden eser yok😅
Giz3ww Ayakları bol bol uzatıp havaya dikmeniz lazım hem bacak ve ayak odemlerini önler hemde yanmayı azaltır.
Esrelf Meless ayak yanması değilde geceleri sıcak basması vardı kışın pijamam dizlerime kadar sıyrılırdı ama yinede üşümezdim. Doğum sonu çok fazla diz ve bacaka ağrısı çektim. Siz dikkat edin fazla üşütmeyin kendinizi
Ddmbcglu Meless keşke benimde öyle olsa bendede püfür püfür 😂 ellerim ayaklarım donuyor basından beri 😏