Aycacaca Dilara0 kızımız olsaydı ismi Alin Gece olacaktı karar verilmişti😇 oğlumuz olacak hala daha karar vermiş değiliz büyük ihtimalle Hakan Aren olacak 😊 erkek isim bulmak sanki daha zor gibi
icedearth Aycacaca erkek ismi zor gerçekten kız isimlerinin anlamları çok güzel çıtı pıtı erkek isimlerinin anlamları da sıkıntı çıkarıyor
Dilara0 Eslemssmom eymeni çok istedim eşim kesinlikle olmaz diyor çevremizde herkes çocuğunun adını Eymen koydu o yüzden. Ama harika bı isim. Sağlıkla yaşasın inşallah 🙏
CevriyeKuzey Dilara0 kuzey,arın,yekta,yiğit en beğendiğim erkek isimleri. Oğlumun adı kuzey. Şimdi 2.ye hamileyim cinsiyet erkek olursa bunlardan birini koyarız sanırım
Nur_tanem Dilara0 😂babamın ismi cihan bende oğlum olursa Cihangir koymayı düşünürken rüyamda gördüm oğlumun adını Alparslan olacak artık nasip olursa insalkah 😍 sende baba oğul cihan Cihangir koyabilirsin erkek olursa 🌼kız olsaydı kızım Yade İdil olsun istemişti
Dilara0 Nur_tanem amcamı yeni kaybettik covidden canm ismi Cihangir di. Çocuğuma o isimle seslenemem maalesef. Ama rüyamda erkek bebek gördüm ismi de Celal di birşeye işaret mi bilmiyorum ama
CevriyeKuzey Dilara0 ay Celal koymayın eşimin adı çok sinirli oluyorlar tanıdığım bütün celaller hemen celalleniyor :)
Nur_tanem Dilara0 rüyada ismiyle görünce araştırdık koyulma zorunluluğu yok canım ama koyulursa da iyi olur demiş hocalar filan biz beğendik ve sonuç cinsiyeti öğrenince netleşti oğluş geliyormuş 😍 ALPARSLAN kulağa hoş geliyor kabullendi herkes
Nur_tanem Dilara0 aminn kuzum inşallah sağlıcakla gelsin hayırlı salih evlat olsunlar tüm meleklerimiz önce anne babasına sonra vatanına milletine insallahh 🥰🧿