tugbade Bankacianne48 benim alttaki cizgim 20 den once çıkmıştı şuan 26 haftadayim alt ust belirgin bir sekilde çıktı 🌸😊
tugbade Bankacianne48 cinsiyet le bir alakası olduğunu düşünmüyorum benim en başından beri kızdı 🌸🧿😊 alt ise erkek diyorlar ama en önce alt çıkmıştı sonra üst baby girll 🥰🥰🥰
Bankacianne48 Evet geçiyor sonrasında benim erkek ilk çocuğum sadece göbekten aşağısı olmustu simdi daha oluşan bisey yok erken mi oluyordu cinsiyet tahmini icin merak ettim 😊😊