Bankacianne48 Gobek çizgileriniz yeni oluşan anneler kaçıncı haftadasiniz ikinci gebeliğim ama unutmuşum 😁🙈
melzey Bankacianne48 şu ortadan geçen koyu renk çizgi mi? Eğer oysa 29. haftadayım bende hala olmadı.
Mzgnormann Bankacianne48 benim çok erken başladı 29 haftalık olacam yarın göbek deliğimden başlıyor aşağıya kadar çok hafif bi çizgi ama hiç çatlak olmadı sadece o tek var
Sudeekalay Mzgnormann bebeğiniz erkek mi bu sabah okumuştum gebelik çizgisi göbek deliğinin altında ise erkek üstüne doğru üzüyor ise kız yazıyordu 😅
ozgeacar 30 haftaligim.hamileligim 4 ayından beridir var hiç dert etmiyorum çünkü Allah katından gelen hamile olduğunuza dair oluşan bir cizgi elhamdülillah🙏 doğum sonrası geçiyor