Ylnzkus12 ben ilk denememde kimyasal oldum test yaptım silik çıktı ama 2 gün sonra kanamam oldu sonra kafama taktım 2 ay olmadı ki hiç bi sağlık problemim yoktu herşeyim çok iyiydi sonra düşünmedim 4.ay denememde bianda hamile olduğumu öğrendim ve babamı kaybettim çok stresli bi dönemde oldu sadece psikolojik bence hamile kalma olayı sakın ümitsizliğe kapılmayın ve odaklanmayın hiç ummadığınız zamanda kısmet oluyor inşallah sağlıkla mutlu haberler alırsınız 🙏♥️🌸