Merhabalar bende de gebelik şekeri çıktı diyetle kontrol altına alabildik şimdi normal çıkıyor tokluk şekerim. Diyetisyenim var onunla süreci ilerletiyorum. Ara öğünlerde sabah öğle arası:bir porsiyon meyve, 5 adet badem ya da fındık ya da iki adet ceviz ve bir çay bardağı süt( ya da iki yemek kaşığı yoğurt ).
öğlen ikindin arası; iki porsiyon meyve, bir çay bardağı süt ve yine 5 adet istediğin kuruyemiş
Akşamdan yassı arası: bir porsiyon meyve, bir çay bardağı süt ve iki yemek kaşığı leblebi
meyveyi süt ürünleriyle yendiğiniz sürece meyve şekerini kontrol altına almış olursunuz 🙂 bir porsiyon meyve de küçük boy istediğin bir meyve 👍🏻