Garipyolcuu 2 yumurta toplama 2 transfer oldum. Hiç kilo almadım. Herkes kabız oluyormuş ben ilaçlardan hep ishal oldum. Kişiden kişiye etkisi çok değişir. Birde sizin beslenmenize bağlı mesela transfer öncesi prednol başlanıyor kortizollü bir ilaç tuzlu yeme ödem yapar dedi doktorum. Dikkat ettim birşey olmadı.