07vefa42 Garipyolcuu evetttt ben kilo alıyorum ilaçlardanmi ne kabizlik var bide🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ O kadarda dikkat etmeye çalışıyorum ama önemli degil daha one 40 kg verdim gene veririm. Yeterki bebegim sağlıklı olsun🙏🏻
ilkannelikkk Garipyolcuu 54 le tedavilere başladık 2 tüp bebek denemesinde toplam 6 kilo aldım inşallah doğumdan sonra en baştaki kiloma inebilirim 🌸
Garipyolcuu 07vefa42 yaa maşallah çok güzel vermişsiniz kaçtan kaça düştünüz birde hamile kalabildinizmi
07vefa42 Garipyolcuu 114 kg dan 75 kg ((ameliyat falan degil tamamen doğal yolla verdim bu arada )dustum sonra tup bebekle hamile kaldim ama o sira bide dr surek li tatli tuketmemi istedi tatli ye ic falan birazda o sirada almistim😂😂
Garipyolcuu 07vefa42 yaa bende tam 75 kiloyum haziranda başlamayı düşünüyorum bir 10 kilo versem iyi olur
mercimeginanne Garipyolcuu hepsinin arasında zaman vardı ardarda olmadım bide tüp bebek işlemi sırası pandemi dolayısıyla klinik kapandı o aralarda hep toparladım şükür 🙈
Garipyolcuu mercimeginanne çok güzel rabbim kucağına almayı nasip etsin 🙏 inşallah bende bu güzel duyguyu tadabilirim
mercimeginanne Garipyolcuu perşembe doğrdum cnm bn 🙈 Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallha 🤲🏻 Tez zamanda hayırlı haberler alın 💕🌸
Nusyaa mercimeginanne doğurdun muuu ayy gözün aydın Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥰
Mom54544 Garipyolcuu 2 kilo aldim o süreçte 11+ 6 dayız bu zamana kadar aksine kilo vermişim gebelik başladığından beri 😊
Mom54544 Garipyolcuu ya ben sağlıklı beslenmeye özen gösterip her türlü abur cubur bıraktığım için gitti belkide