MKrasnic Mzgnormann Demir hapımda 0,35 folik asit var , omega 3 hapımda da 0,35 folik asit , günlük Demir ve vitamin dozlarım var. O yüzden iki doz almak yerine bir gün onu bir gün diğerini alıyorum
Mzgnormann MKrasnic hayır ya öyle kullanma doktoruna söyle önce folik asit bırakmadın mı daha kaç haftalıksın sen
MKrasnic Mzgnormann 28+6. [url=https://hizliresim.com/on20Vm][img]https://i.hizliresim.com/on20Vm.jpg[/img][/url] bak bahsettiğim bu olay canım. Demir hapında da folik asit bulunuyor , omega 3 hapında da
MKrasnic Mzgnormann doktorum bu şekilde kullanabileceğimi söyledi, ama merak ettim insanlar nasıl kullanıyor diye. Günlerimiz yakınmış. ☺️ İlk gebeliğiniz mi?
Meneksekara Mzgnormann sezaryen mı olacaksınız acaba bende 29+2 ilk gebeliğim doktor ilk gebelikte tam tarih veremiyorum dedi