Teacher-mom Kuzeyegemoms ben ikili yaptırmadım 3lü yaptırdım bugün sonuçlar çıktı hepsi negatif siz kesinlikle amniyosentez yapmayın detaylı ultrasonu bekleyin orda herseyim çıkıyor zaten
Kuzeyegemoms Teacher-mom bende öyle düşünüyorum doktor yaptır derse 3-4 tarama testlerini yaptırıp detaylı ultrasonu bekleyeceğim