ecce_mommy Zeynepalya12 ben kendim basladim gebelikten once dolidocasonrasindada devam ettim doktora bunu kullaniyorum dedmi devam et dedi
papatyasever34 Zeynepalya12 hamile kalmadan önce maltofer hamile kaldıktan sonra folbiol yazdı doktor
[silindi] Zeynepalya12 gebelik öncesi için imom primo kullandım. Gebeliğimi yeni öğrendim hamilelik formu için şuan imom omega kullanıyorum. İçinde extra vitaminler de var. Öneririm :)
selinso ecce_mommy bol meyve suyu sıvı tuketin hem bebek için de iyi olur bağırsakları da çalıştırır ⭐ ben hamileligimde kabizlik yaşamadım demir hapini da hic aksatmadigim halde beslenme onemli🤗