pia34 Zeynepalya12 Uzun bir süre folbiol kullandım, son zamanlarda folidoce kullandım. Şu an 28 haftalık oldum doktor folik asit almana gerek yok artık dedi, kullanmıyorum 1 aydır.
ecce_mommy Zeynepalya12 ben kendim basladim gebelikten once dolidocasonrasindada devam ettim doktora bunu kullaniyorum dedmi devam et dedi
citlenbigim2212 my_little_miracle folbiol genellikle devlet hastanelerinin yazdığı folik asit çeşidi ve almanız gereken mg dan 10 kat daha fazla
kucuktospam Zeynepalya12 doktorunuza danışmadan ve tahlil yapmadan içmeyin lütfen belki folat değeriniz yeterlidir mutlaka doktora danışın.
selinso ecce_mommy folik asit degil de genelde demir hapları kabizlik yapar kabız olmamaya çalışın cok sıvı tüketin cunku bebegin baskisiyla hemoroid de oluşabiliyor gebelikte😣