Yakamozzz-1 şehir hastanesinde doğum yapan birini arıyordum çok iyi geldi. Nasıl geçti, ebelerin yaklaşımı nasıl? Süreç nasıl ilerliyor? Doğumdan sonra odada kaç kişi kalabiliyor, eşler girebiliyor mu? Çok merak ediyorum detaylı anlatır mısınız her şeyi zahmet olmazsa size ☺️