Zala canım dışarda 3 saat, buzlukta 3 ay, buzdolbnda 3 gün durur süt. yeni doğum yapmış bir anne olarak beynime işlediler. 😂 benim bebegim yognbakmda yattığı için sürekli süt sağıp götürürdüm. taburcu olurken fazlalık sütleri geri verdiler. buzluğa koydm. bir gün öncesinden buzdolabına çıkarıyorum açılıyor. sonra kaynamış suyun içine koyuyom ısınıyor öylece veriyorum. doğrusu bu👍☺️