Zala sıcak su içersinde birazcık ılıtıp biberonla veriyorlar canım,aman ha direk ısıtmaya kalkma! sende gaz varsa sütten muhakkak bebişe de geçer.kimyon rezene çayı yap kendine gün içinde tüket mutlaka,sendeki gaz azalırsa bebiş te sıkıntı yaşamaz annesi.