Secily ben 13 haftalıkken öğrendim o zamanın nasıl geçtiğini bir de bana sor herkes bana dedi kızın olcak kızın olcak kimi kafama şeker attı kimi ellerime baktı o haftaya kadar hep benim ellerim kuruyordu dudaklarım hala şişiyor erkek bebek olunca eller kururmuş ben hissettim oğlum olacağını gittim erkek dedi doktor kalp atışı mevzusu da 140 üstü olursa kız altı olursa erkek mi ne öyle bişeydi o bilimsel bişey %70 de öyle zaten