31 haftalıkken 1 hafta geri dedi doktorum 1.400gü kikosu. Sonraki hafta çağırdı 1600 olmuştu. Ben tabii canımı sıktım birde doktorum ileri giderse sezaryenle alırız falan demişti. Ve cok iyi beslendim o hafta gerçekten neler yedim. Velhasıl 12gün önce gittim ve 2.180 gr olduğunu ve toparladıgnı söyledi. Bugün tekrar gittim 2.250 gr yine geride kalmış dedi. Aslında sıkı beslenmeye de devam ediyorum ama🤷♀️ ne yapsam bilemiyorum çok kafama takmıyorum ama artık. Gerçekten alacağı kadar alıyor