Merhaba Arkadaslar,
Ben 30+5 gunluk hamileyim. Bebegimin kilosu ve karin cevresi 20li haftalardan beri ortalamanin 1 hafta gerisinde. Doktor plesenta kan akisinin cok iyi oldugunu, karin cevresi geriliginin de artmaya devam etmedigini, ince uzun hafif bir bebek olacagini soyluyor. Dun doktora gittigimde bebisin kilosu 1450 gramdi. Doktor normal diyor ama ben uzuluyorum. Burda goruyorum insanlarin bebekleri 28haftada bu kiloda. Bu arada kasar, pekmez, cig kuruyemis, yumurta, sebze, balik, et cok duzenli besleniyorum. Kabizlik nedeniyle sadece muz yemiyorum. Bu gidisle ancak 2500 gram mi dogar bebek? Ne dersiniz?