Eeliff_ momsdc eveet emir diye düşündük hep yani ne çok eski bi isim ne de değişik diye soyadımız demir olduğu için ilerde çocuğumla dalga geçerler diye emir ali de net karar kıldık😂ya siz
momsdc Eeliff_ Soyisimle güzel duyuluyor olmasına bende çok dikkat ediyorum ya, Bizde Derin ismine karar verdik en sonunda 🤩 Ortak beğenelim istedim o yüzden uzun sürdü biraz baba adayı pek bi rahat doğduğunda koyalım desem ona uyardı valla 😅
cemreninannesi67 momsdc bizimde 78 ama sezeryan olacağımız için 64 😍 bian önce sağlıkla doğsun diye bekliyorum kızımı çünkü geceleri yatmak bi hayli zor olmaya başladı
EbrarBostanci-81 momsdc Ben Ahsen Ela istiyorum ama babamız Ela nın yanına başka isimlerde düşünüyor 🙈 sizin belli mi?
momsdc EbrarBostanci-81 Çok güzel Ela yı bende fikir olarak yazmıştım listemize 😍 Çok güzel isim 🥰 Biz Derin koymaya karar verdik inşallah 😇
Eeliff_ momsdc yaaa çok çok güzel ismi miniğin sen bi de bizimkini gör ben çocuk düşündüğümüzden itibaren isim düşündüm adamın dediği şey e sen zaten düşünüyosun sonda yine istediğin olacak beni uğraştırma bulunca haber ver ortak okeyleriz 😂