momsdc Bizim doğuma 78 günümüz kalmışş, bize yakın olan var mı tanışalım fikirleşelim bazı konularda 😊😍
rmdfile momsdc 88 olur mu 🥰 ama sizi geçebilirim erken doğum riskim var tansiyondan dolayı vaktinde gelir inşaallahh 🤲🏻
momsdc rmdfile Olur bence, bende de tansiyon riski var maalesef 😢 Bebeğe kan giden sol damarımda çentik varmış tansiyonu yükseltebilirmiş
momsdc Emnemrahf Ne zaman belli oluyor ki doğum durumu, veya siz kendiniz mi özellikle sezaryen istediniz ?
Emnemrahf momsdc benim ilk dogumumda sezeryan oldugu için buda mecbur sezeryan olucak gecen hafta konustuk en gec 38+3 de alırız dedi doktor
rmdfile momsdc olmasın inşaallah dua edelim birbirimize🤲🏻 Benim 7. Haftadan beri var ilaç kullanıyorum. Beslenmenize dikkat edin siz tuzlu hamur işi yağlı yemeyin bi şey olmaz Allahın izniyle 🤗
momsdc rmdfile Ay bazen yiyorum sonra vicdan yapıyorum ya bir şey olursa diye 🥺 İnşallah sağlıcakla gelirler 🤲🏻❤️
EbrarBostanci-81 momsdc Ben Ahsen Ela istiyorum ama babamız Ela nın yanına başka isimlerde düşünüyor 🙈 sizin belli mi?