Minigim55 TansuB agır kaldırtma gibi hakları yok zaten ama iyi siz yine sabit duruyorsunuz bende oda yok kasada boş kalınca reyon sepet düzenlemesine geçiyorum bir kasa bir reyon yoruyor insanı ister istemez