TansuB Doktorunuzdan rapor alın mutlaka. Hamile kadını ayakta çalıştırmak da ne demek yahu? Oturarak da gayet kasiyerlik yapılabilir. Bu zamana kadar nasıl dayandınız 17 hafta, hele ki ilk 3 ay, Allah kolaylık versin. Hemen rapor alın verin. Bir de de Cumartesi günü çalışıyorsanız eğer sizi günde 7,5 saatten fazla çalıştıramazlar. İş Kanunu’nda böyle.