Minikfasulyee ysfali06 nasılsınız bebiş nasıl geçmiş olsun ben de bugğn muayeneue gideveğim kssıklarım ağrıyor katnım taş gibi dünden beri yürüyemiyorum bilen38+4 teyiz hayırlısı bakalım
ysfali06 Memetzeynep karın ağrım vardı sadece kasık ve belde yoktu sadece karnım ağrıyordu kabızlıktan sandım meğer sancıymış hastaneye kontrole geldim doğurdum 😅