ysfali06 Memetzeynep benimde 3 gündür geliyor doktora sordum ağrın sancın varsa gel yoksa bekle dedi. Ama siz yinede Bi doktorunuza danışabilirsiniz.
Mom726272 Memetzeynep imkan varsa eve gidin hastanede yatış yapınca doğurana kadar tuvalet ihtiyacı olmadığı sürece nst den kaldırmıyorlar yani en azından devlet te öyle Allah yardımcın olsun
Dilaam Memetzeynep doktorunuza bir danışın ama bazen nisandan sonra doğum biraz sürebiliyor bir de bı kaç seferde Nisan gelebiliyor araliklarla
Fatocan47 Nişan gelmiştir büyük ihtimal sanciniz varsa takipini yapin genel de doktorlar nişan gelince hemen gelin derler kimisi evde sancisini çekmeyi tercih eder siz bilirsiniz için rahat etsin diye gidin rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin
Memetzeynep ysfali06 geldım ama pişman oldum 1 saattır ntsye taktılar belim kırılacak 2 csm olmuş açıklık
Mom726272 Memetzeynep gerçekten mi şok oldum şuan 🙈 gözünüz aydın 🥰 Allah analı babalı büyütsün inşallah size de hayırlı evlat olsun 😊
ysfali06 Memetzeynep diğer yorumlarda gördüm doğmuş bebeğiniz maşallah 🐣 darısı bekleyenlere İnş 🤲 nasıl bebişiniz nasıl geçti doğumunuz
ysfali06 Memetzeynep sizi görünce heyecanlandım bnde 3 gündür nişanım geliyor açıklığımda vardı geçen hafta. Muayene günü bnde doğururmuyum acaba ddm 🙈 hayrlsı bakalım
ysfali06 Memetzeynep Şuana kadar nstde birşey çıkmadı 🤷♀️ şmdi de ağrım sızım yok yani var ama her zamanki gibi farklı değil.