oguzkaganinannesi her şey hazır canm, mayıs annesi olacaktım ama bebeğin gelişim iki hafta önce olduğu için dr 20 Nisan’a sezaryen günü verdi, Allah’a şükür hiç bir eksiğimiz kalmadı, sizinde geç olabilir sanki ben çantamı ve bebek çantasını 30. Hafta hazırlamıştım. Şu an 33+3 haftalığım…evleri filan temizlettim hep 😇 çok mu erken derken dr bir ay sonra deyince iyi kide hazırlık yapmışım diyorum… yavaş yavaş hazırlanırsanız size de yorucu olmaz birden