mrsuzekturk
ben uğursuzlukla alakalı bişey duymadım hiç, kendim tercih etmem ama etrafımda biçok ailede gördüm bunu. gelenek olarak sürdürenler bile var, dededen babaya babadan oğula gidiyormuş bir arkadaşımda mesela senelerdir. şimdi kendi oğluna da ek bir isimle kendi ismini koyacak.