Bu postu açandan Allah razı olsun valla.)) Tam da merak ettiğim şeylere cevap gelmiş. Ablam ebe hemşire onlarda prenses doğumun kolaylığını hep söyler. Tabi ıkınma falan konusunda az da olsa sıkıntı oluyormuş ama negatif olayın az olduğunu söylüyorlar. (Yaptıranları gördükleri için )