Mervee26 Doğum anı seni korkutmasın canım başlamasıyla bitmesi yarım saat bile değil emin ol. Sancı konusuna gelirsek epidural düşünüyorsan yine korkma belli bi santim açıklıktan sonra o sancıyı da hissetmiyorsun 🤷🏻♀️ Valla eşime de bizimkilere de doğumdan sonra ben bile doğurduysam herkes doğururmuş dedim 😅 ki ben biraz klişe olacak ama iğneden bile bağıran mız mızlanan biriydim ama çatır çatır doğurdum 🥰 darısı kazasız belasız inşallah sana canım inşallah istediğin gibi korkusuz pozitif bi doğumun olur.