Semanurclskn
kahvaltı: peynir, zeytin, kaşar, salatalık, domates, yumurta, iki dilim tost ekmeği
ara öğün: elma, armut ya da meyveli yoğurt
öğlrn: bazen geçiştirme, bazen tost, akşamdan kalan ne varsa canım isterse
ara öğün: meyve
akşam: haftada 2 akşam bakliyat,2 akşam et, 2 akşam tavuk, 1 akşama sebze
tabak dolusu yemiyorum, 2 kaşık koyuyorum.
61,4 oldu kilom, şiştin diyenlere kafa göz dalmak istiyorum.
bu arada fast food da giyiyorum arada, canım isterse hamburger de yiyorum ama 2-3 haftada bir oluyor. Çiğ kuruyemiş ve muz yiyorum bi de. Süt, yoğurt, peynir ihmal etmiyorum çünkü kalsiyumun azalır dişin düşer diye korkuttular 🤦🏻♀️😂