Birminicikanne
Birminicikanne Cnm bende 3 aylığım. Devamlı acıkıyorum. Ana öğün 2 ara öğün 3 yapıyorum. Mesela her açlık hissettiğimde direk yemek tarzı veya ekmek arası yemiyorum. 3 öğün farklı meyveler, yoğurt, hurma, kuruyemiş, tatlı canım çekerse sade sodayla tüketiyorum. Öğünümde pilav varsa ekmeği çıkartıyorum. Bu şekilde toplam 3 kilo aldım. Devamlı acıkmak ve yemek yeme hissi bende de çok var. 3 kilo aldım ama bebeğim oldukça sağlıklı ve gelişimi iyi. Bu arada sabah kahvaltısında da yumurta tavsiye ederim. Hem çok faydalı hemde uzun süre tokluk hissi veriyor. Bende 47 kilo ile hamile kaldım 🤗