Merhabalar bir kere anket yapmıştım hatta ve benim de içime sinen ATLAS ADEM e karar kıldık ve benim içime çoook sindi ismiyle seslenmeye hatta yakınlarımıza işimi bu olacak demeye başladık fakat orta derece ve yaşlı Kişiler Atlas ne coğrafya mı bu gibi gereksiz saçma kendi çapında espiriler yapıyor ve benim morwlim çok bozuldu,biri size çocuğumun adı bu dese tepkiniz nedir?sizce haklılar mı yoksa güzel mi