kucukadam MinikKalbimmmm ikili isimlerde çoğunlukla tek kullanıyorlar hele de ikisi uzun yada zor olursa. Uyumlu olursa nadiren ikisi kullanılıyor 😊
Gamzeakd MinikKalbimmmm amin canım çok sağol rabbim hepimizi hayırlısıyla bebişlerimize kavuştursun 🥰
MinikKalbimmmm Gamzeakd arven kız diye biliyodum ama arden unisexmiş evet öğrenmiş oldum😬 bende normal isim pek bakmadığım için alıştı artık😂
kucukadam rukiyeeefeee cinsiyetimiz hala belli değil ama erkek olursa eşimin düşündüğü isim varmış benim de hoşuma gitti ama kiz için bakıyorum da seçemiyorum 🤷♀️🙂
smylmz MinikKalbimmmm teşekkür ederim hepimizin bebisi sağlıcakla gelsin inşallah 💕 henüz cinsiyetimiz belli değil bakalım hayırlısı olsun 🤩
Cansugurses MinikKalbimmmm ilk kızımda da aynısını yapmıştım artık bebeğime ismi ile seslenmek istiyorum dedim ismine alışınca çok güzel tekmeler atıyorlar 😍
MinikKalbimmmm Cansugurses inşallah bende bi an önce netleştirip ismiyle seslenirim minik prensesime🥰
rukiyeeefeee Tt7116 evet bende beğeniyorum gökçeyi ama aynı zamanda enise ve inci de çok hoş geliyo kulağıma 🥰😂