smylmz anlamı çok güzelmiş😍 ben kızımın olacağını öğrendikten sonra isim bakarken karşıma çok çıktı Armin ismi. Bencede hoş bi isim ama dediğim gibi burda erkek ismi olarak kullanılıyor. Türkiyede böyle olmadığı için şanslısınız bence😍sağlıkla gelsin minik Armin🌸