Dilara8228 hulyaaksoy Benimde 3. Gebeligim doğuma 57 gün kaldı 3. Oğlum geliyor 💙 bana supriz olmadı istiyordum çok hemde 😂
MeliSeliMelih hulyaaksoy 12 yaşında kızım, 10 yaşında oğlum var ve bi oğlumuz daha gelio inşaallah 😄 isteyerek oldu 🧿🤍👶🏻 Sağlıkla gelsin 🤍
Zeynep0606 hulyaaksoy 2 oglum var 3. Oglumu b3kliyorum bende 31 haftalik olduk sezaryan olucam nasipse digerleride sezaryandi hayirlisi insallh🤲
hulyaaksoy Bugün 5 haftalık hamile 🤰 olduğumu öğrendim süpriz oldu hala şoktayız benim gibi olan arkadaşları bekliyorum
Fatma8997 hulyaaksoy bende 3. Gebeligim baya baya supriz oldu cunku hertuelu şekilde 3. Hamileligi düşünmüyordum 2 kizim var 20 haftalik ta hamileyim hala inanamıyorum 3 cocuklu olacağıma
momof3 hulyaaksoy Benim de 2 kızım var 3.Ye hamileyim 🙂Bize de çok büyük sürpriz oldu çünkü hiç beklemiyorduk.16+3 olduk hala alışmaya çalışıyorum 🙂
Songultugraaa Dilara8228 maşallah aralarinda kaç yaş var ve zor oluyormu bnm de 1 yaşında oğlum var ve ikinci oğlana hamileyim 😂
Mutluu_anne Bnmde 3.gebeliğim bnmde sürpriz oldu 2kızım vardı küçüğü 7yasinda şimdi bir de oğlum olacak hiç dusunmuyodum hareketlerini hissedene kadar da hamile olduğumu unutuyodum şimdi gün sayıyorum son 65
N_A_Z_L_I_M MeliSeliMelih Benim planlı oldu 3. Gebeliğim oğlum 8 yaşında kızım 6 buçuk yaşında bir oğluşum daha olacak Allahın izniyle 🥰
Sedef88 2 kızım var 3.ye hamileyem isteyerek oldu bakalım yaşayıp görücez ama aileck çok heyecanlıyız🤩🤩
hulyaaksoy Sedef88 sağlıkla sıhhatle huzurla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi cinsiyet bellimi
Zeynep_03 Benimde sürpriz oldu 3.gebelik🥰 2 prensesim var ve şimdide 24+3 haftalığız sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi🌼🥰
Ozlemtpl Benimde 3 kızım var şuan 4. ’ye hamileyim buda supriz yumurta oldu benim icin😍 21+5 günlüğüm Bu arada cinsiyetimizi de henüz öğrenemedik 😊
SevincGancali 13 yaşında bir kızım,11 yaşında oğlum var. 3. planlı hamileliğim . İnşaAllah sağlıkla kucağıma alırım💙
Fatma8997 hulyaaksoy bu hafta öğrenecez ama benim içime kiz doğuyor 2 kizim var bide oğlum olsun isterim ama içime kiz doguyo eşimde kiz diyor bakalım perşembe günü doktorumuz be diyecek
Sedef88 hulyaaksoy daha 8 haftalığız canım doktorumuz 12 haftalıkken gel dedi o zaman öğrenicez kısmet olursa