Kubra5328 sonn 24 gün.. 31.haftadan beri başı aşağıda ama kanala girdimi bilmiyorum. Cuma 37.haft kontrolümüz var. Doktor tam günğnü beklemez dedi. Bakalım küçük hanım ne zamam gelecek.. cuma ailemin ya ına gidip doğumu beklemeye başlayacağım.. ağrılarım kasılmalarım başladı..