Sinem12345
Evet canım bildiğin hiçbir değişiklik yoktu hatta aşermem bile devam ediyordu🤷😥
Ben normal kontrole diye gittim hayatımın şokunu yaşadım. Ve o anki şokla tansiyonum fırladı ateşim 38,5 oldu düşün yani o kadar ki beklemiyorduk. Ama vardır bunda da bir hayır rabbim neylerse güzel eyler🤲🤲