Emineerd Susamm34 sanırım yoktu 😀 baş bel ağrısı hiç yaşamadım 6 ay oluyor 😌😌 neskafe içmiştim tavsiye üzerine bilmem onun etkisimi oldu😇
Susamm34 Emineerd evet nescafede duydum ise yariyormus ne bileyim ya ilk çocuk genel anesteziydi emzirmek bile istemedim utanıyordum yanında bir çocuk agrin sancı var zaten bu sefer spinal istiyorum ama bakalım zaman neyi gösterir
zerana E-G-C bende de hem skolyoz hem füzyon işlemi var. Yapılamıyor dedi beyin cerrahı. Hiç riske etme.
E-G-C zerana banada beyin cerrahı rapor yazdı zorunlu sezaryen diye. En iyisi hic riske atmiyim bende.
Emineerd E-G-C hayırlısı olsun canım zaten spinalde ters giden bişey olursa genel anesteziye çeviriyorlar hemen. Benim arkadaşım hiiiç uyuşmadı spinalde genel yapmışlar.
Hazalcinar Sipinal oldum ve benim icin kotuydu cunku cok heyecanlanmistim tansiyonum dusmus herseyi hissediyosunuz ama aci yok sonraki donemdeyse bas ve bel agrilarim cok oldu. bu seferki dogumumda genel anestesi yaptiricam insallah
Emineerd Sinemmy ameliyata başlamadan önce uyuşup uyuşmadığını kontrol ediyorlar 😅😅 emin olduktan sonra başlanıyor
arisin_annesiii E-G-C Ben genel.oldum uyandım hemen karnıma bakıp alttan muayene edip pis kanı aldılar o an biraz hissettim sadece ama korkmuştum hala narkozluydum bağırmıştım. Sonrasında acıyı tam hissetmedim yavaş yavaş geldi acı
Emineerd Susamm34 vallaha ben ilk yağa kalkarken acı hissettim yatarken falan acı hissetmedim hiç 😊 taburcu olmadan hemen öncede ağrı kesici vurdular baya rahattım çok şükür. Genel anestezi ile daha önce ben ameliyat oldum inanılmaz derece de bende yan etki yaptı 3 gün kusmuştum. Bende genelden korktum hep
Sinemmy E-G-C sabah 4e dogru dogum oldu ben sabah 8 de kendime geldim bebegimi emziremedim acıyı çok fazla hissettim kendime gelmem zor oldu
E-G-C 07-02-2019 ayılmakda zorluk cektin demek .. ben ayılmaktan degilde o acıyı duymaktan daha cok korkuyorum
rabiakryl E-G-C ben ilk doğumumu genel ile oldum ama ikinciyi spinal istiyorum çünkü ben uyanır uyanmaz ağrı değil resmen acı hissetmiştim karnımın içi acıyordu resmen. Ama sonrası rahattım ilk ayağa kalktıktan sonra o kadar fazla ağrım yada acı olmadı
Fasulye-87 Genel anestezi oldum ilk doğumum da ve iyi ki olmuşum ben de panik atak var.. Hayatta başa çıkamam bu durumla…
E-G-C Sinemmy bayaa gec ayılmıssınız normalde dikisler atıldıktan sonra hemen uyandırıp kendine getiriyolar diye biliyorum bende
Fasulye-87 E-G-C evet ama dayanilmayacak bir acı değil geldiler hemen iğne yaptılar hafifledi kum torbası vs koydurmadım ben
Sinemmy E-G-C o yüzden bu sefer belden aşagı uyuşturmak istiyorum en azından kendimde olurum acı aynı acı olur ama belki emzirebilirim