Kızlar çarşamba sabah 37+6da oğlumla kavuşacağız inşallah. Genel anestezi alacağım ama spinal daha mı iyi bilgisi olan yazabilir mi. Genel anesteziden uyanınca acıyı direk hissediyor muyuz genel olarak öyle okudum biraz ürktüm. Doğum yapmış anneler önerileriniz nelerdir genel anestezi cidden çok mu kötü ? 😔