Tugba_D Kızlar merhabalar aşırı gaz ve gaz sancım var kabızlık sorunumda var bir fincan rezene cayı içmek istiyorum 8 haftalık hamileyim sakıncası varmı tüketen oldumu ?
sternocleidomastoideus Tugba_D yasak değil ama çok az tüketebilirsin dedi bana doktorum ama ben hiç içmedim. Kendi doktoruna danışmadan içme sen yinede
Busehnm Tugba_D bana sadece nane limon ve ıhlamur için izin verdi, doktorunuza danışmadan içmeyin buyuk ihtimal izin vermeyecektir
Ceyceyyy Tugba_D kimyon gaz çıkarmakta baya yardımcı oluyor yoğurtla falan tuketebilirsin bitki çaylarıni doktorlar önermiyor
Tugba_D sternocleidomastoideus internette baktm ama için demiyor içmeyinde demiyor cok tereddütte kaldm
Ceyceyyy Tugba_D yemeklerine koyabilirsin kimyonu yoğurtta koyabilirsin kefir icebiliyorsan kefir de bağırsaklari hizlandirir gaz çıkartır doğal yolları dene gaz yapacak şeyleri tüketmemeye çalış baklagiller gazlı içecekler vs iyi geleceğine eminim :)
Purpura26 Tugba_D Benim 3 4 gündür başladı. Çok ıkınmamaya çalış. Bana en iyi gelen şey kuru incir ve ılık suya kayısı bırakıp 1 saat sonra içiyorum. Multivitamin kabızlık yapıyor doktoruma danışıp değiştircem
Sidal Tugba_D merhaba daha bugun sordum doktoruma içebilir miyim diye tabi günde 1 tane içebilriisn dedi beni de çok rahatlatır rezene çayı 33 haftalık hamileyim
Tugba_D Sidal ben hamile kalmadan önce içerdim cıkarırdım gazda ama bulantı mide yanması kabızlık gaz hepsi olunca mahfoldum
Simgesen Tugba_D bende kronik kabızlık vardı… 7 aylık olacağız hala devam kuru erik benzerleri tüketmeni tavsiye ederim. 3-4 günde bir olmak şartı ile bir bardak rezenede tüketiyorum her hangi bi zararını görmedim.
Cevirmenannee Tugba_D bebeğin daha çok küçük ilk 3 ay bitki çayı ne olursa olsun önerilmiyor kesinlikle, bir tatlı kaşığı zeytinyağı iç rahatlatır seni maden suyuda iyi geliyor
arisin_annesiii Tugba_D bebek çok küçük içme..ben adet olunca içiyordum kanamam olsun da sancım geçsin diye
Sibelnur Tugba_D Benim doktorum gaz sancısı için kendi önermişti rezene çayını 1 aya yakın içtim bir sorun olmadı