birgaripyolcu benim de adetim geçeli yaklaşık 8 gün falan oldu, adet olmadan önce belim çok ağrıyodu ayakta durunca bişi yapınca falan bir de adet sancısı gibi sancı giriyodu bugün olcam şu gün olcam derken olmadım neyse, adetim 3 4 gün geçince test aldım pozitif çıktı bugün de gidip kan verdim yarın sonuç alcam ins 😊