Rbkny Sedef88 vallaha çocukluğumdan beri vardır o cizgi vajinaya dogru inen şimdi tek fark yukarıya gögüs kafasime dogru cıkan bir çizgi belirti erkek bebiş annesi olucam nasipse ama cinsiyetle çizgini Bi anlamı yok yani bence😂
Sumsumm Benim asagi taraftan mideme kadar cizgim var. Hep istoyordum cikmasini ve cok seviyorum 😍kizim olacak Allah nasip ederse
Sedef88 Tabiki bu tür belirtiler kişiden kişiye değişiyordur. Erkek kız farketmez Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar versin hepimize. Ama insanoğlu yine de olmayanı istiyor benim çizgim henüz yok bakalım ne çıkacak şansımıza😚😚
Elifmstf Sedef88 erkek bebeğim ve gobegimin altında var çizgi kişiden kişiye değişiyor sanırım. Kiminde kızda sadece altta kiminin boydan boya oluyormus
AsyaHavva Bizimki kız ve benim göbeğimde ince uzun bir çizgi var göbeğin altında erken çıktı ama uzun zamandır üstte de var 32.haftadayız