Merhaba kızlar doğum hikayemi anlatacağım ama baya geç oldu yazmam için şu an bebeğim 2,5 aylık oldu bile ancak fırsat bulup yazıyorum 😂 40+4 haftalık hamileyken yani 29 Aralık 2020 gününde Sabah 6:30’da sağ kasığımın ağrısı ile uyandım eşimi işe göndermiştim lavaboya girip salona geldikten sonra Sol kasığımında ağrımaya başladığını ve aşağıya doğru baskı olduğunu fark ettim acaba yalancı sancılar mı başladı diye düşündüm çünki nişanım gelmedi suyum da gelmemişti anlamadım bir türlü bu arada ilk gebeliğim ve 21 yaşındayım neyse bi akrabamız vardı kadın doğum bölümünü okumuş onu aradım böyle böyle dedim hastaneye gidin direk ne olur ne olmaz riske atma dedi ben eşimi aradım haber verdim gelmesi için o sırada hemen ılık duş aldım bu arada aşırı çok sık değildi sancım 5 dk da bir belki de 10 dk takip edemedim aklıma bile gelmedi heyecandan🤦🏼♀️ neyse o sancı ile evi toparladım bir yandan hem hareket olsun diye sonra saat 10:30 11 gibi eşim geldi hemen Bursa şehir hastanesine gittik kadın doğum acil bölümünden giriş yapıp ebe alttan kontrol edicem dedi ve 2 cm açıklık var yatış veriyorum dedi direk. Şansıma o gün acil gündüz nöbetinde kendi takipli olduğum doktorum vardı🤗 Doktorumda ultrason ile kontrol etti herşey yolunda dedi ve nst ye bağladılar tabi benim sancılarım biraz daha sıklaştı nst den sonra damar yolu açıldı ve ben o sırada acil de yürüdüm hareketler yaptım dua okudum işlemler bittikten sonra yukarı çıktık. Bu arada refakatçim kayınvalidemdi onun İçin de yukarıda işlemler yapıldı ve sancı odasına geçtik tek kişilik mükemmel oda tuvaletin banyon içinde herşey oldukça lüks. Yatağa uzandıktan sonra ebe geldi birkaç soru sordu sonra suni sancı taktı ama vermiyorum açılmana göre açıcam dedi ve nst ye bağladı. 1 saat sonra geldi ve alttan muayene etti 3 cm açıklık dedi nst yi çıkardı ve sancılarımı nasıl karşılamam gerektiğini yani nasıl hareket yapmamı gösterdi her sancın geldiğinde kesinlikle yap ve hep olumlu düşün kucağına aldığını onu öpüp kokladığını hayal et dedi sancın gidince odanın içinde tempolu yürümeyi de unutma diye uyardı. O sırada kayınvalidem kayınpederimi arayıp Meryem ana eli otunu dua okuyup suya koymasını istedi koydu ve ben o sırada her sancım geldiğinde hareket yapmaya başladım. 1 saat sonra yine nst ye bağlandım nst den sonra yine hareketler yapıp uzandım bir kaç saat sonra tekrar gelip alttan muayene etti ebe ve 7-8 cm açıklık süpersin dediler ve ben şok inanamadım nasıl olur diye düşündüm. O sırada suyumu patlattılar sonra lavaboya git istersen dediler ve gittim yaptım ama gelip uzandığımda tam yapamamışsın dediler ve sonda ile çektiler hissetmedim bile ama o kadar rahatladım ki anlatamam. Tekrar ayağa kalkıp sancımı hareket yapıp karşıladım hep olumlu düşündüm başarıcam dedim o sırada baya zaman geçmişti bile. Artık sancılarım o kadar çok sıklaşmıştı ki ıkınmak daha da çok istiyordum son kez hareketler yapıp uzandım yatağa nst ye bağlandım ve suni sancıyı açtı ebe. Sancım gelince ıkınıyorum gidince nefes egzersizleri yapıp tekrar sancım gelince ıkınıyordum. Baya zaman geçmişti artık son zamanlarda lütfen beni sezeryana alın diyecektim ki ebe geldi alttan kontrol etti inanamıyorum mükemmelsin Ege’nin saçlarını görüyorum diyince ben şok oldum 😳. Hemen kayınvalidemi dışarı çıkardılar diğer hemşireler geldi o sırada yatağın altı çıkarılıp ayaklarımı çatala uzattım ve iyice ıkınmaya başladım. Ebe o sırada küçük bir kesi atmış hissetmedim bile. Hadi son bir kez daha ıkın dedi ıkındım ve o sırada bir ağlama sesi geldi inanamadım. Doğurmuştum. Aylardır 4 gözle beklediğim yavrum o sırada kucağımdaydı ve ten tene temas yapıyorduk bambaşka bir duygu. O sırada hemşireler hemen aldılar oğlumu ve ağzının içinde çok kan olduğunu söylediler hemen yanımda yaptılar oğlumun kontrollerini ayak izini aldılar kilosunu boyunu baş çevresinin ölçüsünü hepsini kendi gözlerimle gördüm 👀 her anına şahit oldum. Sonra oğlumu giydirmek için götürdüler ama gel gelelim ki bana kesi attığı İçin ebe dikişlerim vardı 2 taneydi beni hiç uyuşturmadan dikişlerimi attı tabi canım yandı sonra sol bacağımdan iğne yaptı. Beni tebrik etti ve odadan ayrıldı ve oğlumu cennet kokulumu getirdiler yanıma o an işte dünyalarrr benim olduuu o anı hiçbir şeye değişmem❣️😍🥰
Kusura bakmayın kızlar baya uzattım sıktıysam sizi özür diliyorum Buda benim doğum hikayem Rabbim herkese sağlıklı hayırlı bir avazda doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻♥️