Semashbl Esrakocer evet bugün bir yerel mağazadan baktık fiyatına göre güzel göründü bize içi geniş puset oturuyor üzerine normal kabin boydan farkı daha geniş o yüzden katlandığı zaman azıcık daha büyük oluyor onlardan şöyle bir sürdük ama mağaza tabi ki fayans olduğu için kesin fikir vermez yine de sürüşü fena değildi kumaşı falan göründüğü gibi
Esradgn3558 Bim doğrudur canım marka güzel de biraz fazla tabi, benim çevremdekiler 5-8 bine falan alıyor 🙄 bana göre de çok ve gereksiz ben kanguru kullanırım çoğu zaman diye düşündüğüm için 2000 lira bütçe ayırmıştım en baştan 🤷♀️
Dnz8806 1,5 yaşına kadar kullanabileceğimizi düşündüğümzden doona aldık.yer kaplamıyor yine 1,5 yaşa kadr oto koltuğu olarak da kullanılıyor. Şu an için hepsi bir arada sonrasında zaten baston tarzı bi arabaya geçeriz.Doonayı bir inceleyin derim🍀