2prensesmom_ gunsa1 benimde ilk bebeğim neyse ki her gittiğimde videoya alma şansım oluyor açıp açıp bakıyorum doyamıyorum rabbim sağlıkla elleri ayakları düzgün sağ sağlım gelmeyi nasip etsin bebişlerimize 💓😍
gunsa1 2prensesmom_ ben kanama yaşayıp gidince muayeneye hiçbir şey aklıma gelmedi. Onu öyle görünce bütün sorular video falan uçtu gitti aklımdan korkuyla sevinç birbirine karıştı 🥰 Allah önce sağlık versin de kucağımıza almayı hepimize nasip etsin 🌸
gunsa1 2prensesmom_ bazen onlar da şaşırabiliyor ama .bence %100 doğru tahminde bulundu ama insan acaba demekten de alamıyor kendini 🤗
Nebos esraizmirli İkiside 14+3 canım ya başka yok maalesef :) doktorum söylemedi 10 gün sonra bakarız şimdi belli olmaz dedi
gunsa1 esraizmirli doktorum erkek dedi 🤗 rüyamda da görmüştüm içime doğan da buydu zaten Allah önce sağlık versin tabi kız da baş üstüne erkek de 🙏
esraizmirli gunsa1 ayy sağlıkla kucagınıza alın inşallah bende rüyamda görmüştüm oğlum oldugunu isminide Yaman vermiştim cinsiyeti bilmiyordum henüz ve sonra oğlum olacagını öğrendim bende rüyada görmek çok büyük bir nimet Allaha şükürler olsun ☺️🤲🏻
gunsa1 esraizmirli inşallah canım Allah hepimize bu güzel duyguyu yaşatmayı nasip etsin hayırlısıyla🙏🌸