ebru5855 Sumeyye123_ 38+5 de normal doğurdum evet ama kendi gelmedi suyu bulanıklaşmıştı kakasını yapmış olabilir diye suni sancıyla doğurdum
Kubra-nisan Benimde karnım aşağı düşmüştü aynada foto çekilirken farkettim sonra hekim bi teyzem vardı ona gittim yağladı falan istirahat et dedi iki gün bakalım çarşamba doktor kontrolüm var gidiecm son durum ne? 🙃 (35 haftalığım)
Busra34ybg Sumeyye123_ benimde o haftalarda görenler karnın düşmüş doğum yakındır diyorlardı suan 37. Haftaya giricem 10 gün sonra doğum Allah nasip ederse
Hatice68 minisinannesiiii hemde nasıl canim belim özellikle nasil ağrıyor bide malum artık lavabo ihtiyacı da arttı gece falan yataktan kalkmak baya zor olmaya başladı ama sonunda yawrumuzu kucağımıza alacağımızı düşününce bunların hepsinin gelip geçeceğini inanıyorum
minisinannesiiii Hatice68 Allahm sag salim kucağımiza almayi nasip etsin elleri ayaklari kokusu aklima geldikce ağlıyorum nedense
Ebruusimsekk Sumeyye123_ benim bebeğim hep aşağıdaydı karnım tam yukarı hiç dayanmadı doktorum rahim uzunluğu iyi kanaman yok birşeyin yok korkma hatta daha iyi aşağıda olması kolay doğurursun demişti