Hepinize merhaba annişler bir sorum olacak 30 haftalık hamileyim ve karnım sanki aşşağıya doğru düştü kim görse farkediyo bende çok farkediyorum önceden karnım daha yukardaydı şimdi sanki bebek vajinama daha yakın karnımda aşşağıya inik duruyor söndü gibi karnım bu normalmi yaşayan varmı doktor randevum 2 hafta sonra sizden de bir yorum almak istiyorum bilgi sahibi olanlar 🙏🙏