Yalnizanne97 ilk zamanlarda bende deli gibi yemek istiyordum, yesemde doymuyordum yada çok çabuk acıkıyordum. Başlarda bu şekilde olması normal. Size tavsiyem şekerli gıdalardan uzak durmanız, ara öğün yapmanız ve ekmeği çok tüketmemeniz. Ara öğünlerde yoğurt, kefir, süt, ceviz, muz, badem, avokado, yeşil elma vs. tüketebilirsiniz. Öğün atlamayın ve ana öğünlerinizi çok acıkmadan yemeye çalışın. O zaman daha az ve öz yeme imkanınız olur🙏☺️ Suyu da bol tüketmenizi öneririm.