@Didem34
Normalde 37 de alinacakti minnosum. Bir kac gun daha garanti olsun mantigi iste, ne kadar gec o kadar iyi. 2011 yilinda bobrek nakli oldum, bobregi yormasin zarar vermesin diye 37. Haftada aliriz demislerdi cerrahim. Zaten tamamliyor her seyini o haftada. Senin nerede olacak?