ipekveannesi bukabu Merhaba ben doğum yapalı 1 yılı geçti ama içinizi rahatlatayım benim kızımda öyleydi hatta herkes çıkarken beni tekrar bağlarlardı hemşire bazen karnıma baskı yapardı hareket etsin diye oda 4-5 kez ancak dönerdi yani içiniz rahat olsun
melegiiimm bukabu yok korkma sezeryan icin zemin hazirliyorlar hep ayni yontemler.dedigim gibi dogum flaan derse kesinlikle 1 tane daha doktora gorunmende fayda var
Cemile2304 bukabu yok öyle düşünme tam haftasıyla uyumlu ama her bebek bir olmuyor inşallah doğunca da böyle sakin olurlar 🙈